O e-biznesie i e-commerce wszystko, co najważniejsze

digital businessBiznes cyfrowy to stale rozwijająca się gałąź biznesu. To ogromne możliwości, które może wykorzystać każdy, niezależnie od wieku czy wykształcenia. Aby poznać tajniki działania e-commerce oraz najnowszych trendów w skutecznym i efektywnym funkcjonowaniu cyfrowym, warto znać podstawy e-biznesu.

I o tym właśnie traktuje najnowsza książka Dave’a Chaffeya, „Digital Business i E-Commerce Management”. Autor, uznawany za swoisty autorytet w dziedzinie e-commerce, w swojej publikacji przedstawia wiedzę nie tylko teoretyczną, ale i praktyczną. Czytelnikom proponuje zapoznanie z podstawami definicji obowiązujących w świecie e-biznesu, opisując ciekawe przykłady najefektywniejszych działań w świecie cyfrowym, a także proponując specjalnie przygotowane ćwiczenia.

Na ponad 650 stronach publikacji znaleźć można niemal wszystko, co o świecie e-biznesu powinien wiedzieć zarówno student, jak i osoba zawodowo zgłębiająca tajniki branży.

Książka stanowi zbiór wiedzy o najnowszych trendach w marketingu cyfrowym i strategiach, które warto wdrożyć do swojego przedsiębiorstwa. Ukazuje istotę nowoczesnych możliwości w zakresie zarządzania treścią zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i stacjonarnych. Prezentuje pomysły do wykorzystania w organizacji każdego typu. Przedstawia także case studies i wywiady ze znanymi firmami, które w e-commerce osiągnęły wyżyny. Tę książkę polecić można każdemu zainteresowanemu tematyką efektywnego współczesnego e-biznesu. I co ważne, po lekturze każdy może wprowadzić zmiany w strukturze własnej organizacji